Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Προς την έξοδο ο Κασίγια


Ο Ίκερ Κασίγια σε τηλεοπτική εκπομπή δήλωσε ότι ίσως το χειμώνα αποτελέσει παρελθόν από την ομάδα της καρδίας του, τη Ρεάλ Μαδρίτης γιατί θέλει να είναι πρωταγωνιστής στο γήπεδο και όχι απλά να παρακολουθεί το παιχνίδι από το πάγκο της. Για άλλη μια φορά ο άγιος Ίκερ τόνισε τη δυσαρέσκεια του για το παραγκωνισμό του, πρώτα από το Μουρίνιο και τώρα από τον Κάρλος Αντσελότι. 

«Ο κάθε ποδοσφαιριστής θέλει να είναι πρωταγωνιστής.
Το ίδιο ισχύει και για μένα που έχω ουσιαστικά εννέα μήνες αποχής. Σέβομαι τις επιλογές του προπονητή μου, αλλά δεν είμαι μηχανή, έχω τον αθλητικό εγωισμό και θέλω να παίζω. Η πρόθεση μου δεν είναι να φύγω. Εάν ήταν θα το έκανα το καλοκαίρι. Θέλω όσο τίποτα άλλο να είμαι μέλος αυτής της ομάδας. Εάν όμως μείνω εκτός δράσης και μου κάνετε την ίδια ερώτηση σε τρεις μήνες, τότε το πιο πιθανό είναι να απαντήσω ότι θέλω να φύγω! Θέλω να αγωνίζομαι και φυσικά δεν θέλω να χάσω την θέση μου στην Εθνική» ήταν τα λόγια του Ισπανού τερματοφύλακα

Στη συνέντευξη του πάντως τόνισε για τον «αντίζηλο» του Ντιέγο Λόπεθ ότι βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο και ότι έχει κάνει εκπληκτικές χρονιές. 

Τα σενάρια για το μέλλον του Κασίγια που έχουν ακουστεί είναι πολλά. Μάλιστα ένα δημοσίευμα το καλοκαίρι έκανε λόγω για κρούση της Μπαρτσελόνα, που ψάχνει εναγωνίως «άσσο» για τη θέση του Βαλντέζ. Πάντως είναι νωρίς ακόμα για να προδικάσουμε, αφού ο αρχηγός των Μερένχες αγαπάει πολύ την ομάδα του, την οποία υπηρετεί από το 1998, και δύσκολα θα φύγει.